søndag 3. august 2008

Handlenett

Slik blei handlenettet til slutt. Eg kunne ikkje dy meg, og måtte berre ha ein liten turkis kant til slutt. Føler meg svært miljøvenleg når eg brukar denne på handleturen - må berre hugse å ta det med. veske1veske2

 

 

 

 

 

 

 

 

Eg prøver å seie "nei takk" til plastposar på butikkane, men eg har lett for å gløyme å ta med ekstra handlevesker. Får berre lage ein del av dei slik at eg kan ha ei liggande klar i alle handveskene mine.veske3

veske5

 

 

 

 

 

 

 This is how the crochet shopping bag turned out. I had to add a little bit of aqua on the handles :)

I try not to take home plastic bags when shopping, but it's so easy to forget to bring something else to carry things in. I'll just have to make many like this so I can keep one in every bag - just in case.

1 kommentar:

  1. Så utrolig fin blogg du har!!! Og så flink du er til å skape:) Kjolen var helt nydelig, jeg er stum av beundring:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails