torsdag 11. september 2008

I posten

Eg hadde storfangst i postkassa forrige veke. Dessverre var det berre meldinga som kom der: "Det har kome noko til deg som er for stort for postkassa di - kom og hent det sjølv." Vel - kanskje ikkje akkurat ordrett det som stod på lappen, men... Så det var berre å finne fram sykkelen i småregnet og sykle til postkontoret. Eg hadde venta på noko garn og ei bok. Men hadde heilt gløymt nokre blad eg hadde bestilt og at den nye Rowan-katalogen også var på veg. Så då blei det 4 pakkar. Jippi!!

 loppy

lorna's laces 2

lorna's laces 1

noro

Var innom garnbutikken i byen seinare på dagen, og der hadde dei jammen fått nye garn også. Så då blei det eit par nøster til Anne-heklinga mi.

cash island

silk garden litepure silk

Og etter å ha lese denne boka har eg fått veldig lyst til å trykke eigne T-skjorter, stoff og tapet!

 printing by hand

I got 4 packages in the mail last week. Fun, fun, fun! (The only thing not so fun is that they were too big for my mailbox so I had to collect them at the postoffice myself.) So I jumped on my bike (I don't have a car) and brought them home. I was only waiting for 2 things - the yarn from "The Loopy Ewe" and the printing book. Had forgotten about 2 magazines I ordered and the Rowan Magazine & member present. A nice "surprise". Later that day I discovered new yarn at the LYS and suddenly I have more yarn for my Anne-crocheting...

3 kommentarer:

  1. Pakker ein hadde gløymt kjem alltid som ein kjekk overraskelse :) Mykje lekkert garn altså!!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjekt med slike overraskelser...
    Ha ei fin helg, og kos deg med garnet..

    SvarSlett
  3. Eg vart svært nysgjerrig på boka di. Trur eg må søkja ho opp. Nydelege garn. Noro har mange artige fargesamansettingar i garna sine. Lorna's Laces også, men garnet er lite slitesterkt - eg strikka sokkar og fekk hol etter berre nokre veker. Trur det er lurt å bruka forsterking i hel og tå :) (Eg har vore i bloggverda før, men mista blogglysta då me flytta til Ø. Byrjar med blanke ark no :))

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails