søndag 7. desember 2008

7. og andre søndag

Så er andre søndag i advent snart over. Eg skal straks tenne det andre lyset mitt, før eg skal ut og ete. Har ikkje fått tent lyset før idag sidan stovebordet er fullt av sysaker.

Eg har laga eit lite hus i dag. - og oppdaga at det ikkje er lurt å endre på oppskrifta utan å tenke gjennom heile arbeidsprosessen...

Her skulle eg liksom sy ein rett søm, og toppen av endeveggen skulle ikkje stikke opp på denne måten. Litt handsaum måtte til.

2008_12070010

Alle delane kom på plass til slutt. De skal få sjå bilder av det heile seinare.

2008_12070011

Eller henta eg ein spennande pakke på posten i går. Eg synest det er kjekt å bake, og bestilte litt utstyr frå Bake It Pretty. No skal det bli fine muffins her!

Det så kjekt å få pakkar, sjølv om det berre er frå meg sjølv :)

2008_12070005 2008_12070008

Ta gjerne ein tur innom butikken de også. Sjå berre på desse fine muffinsane:

   Vintage Village Cupcake Kit 

Bilde frå Bake It Pretty

I've been making a little house today. I altered the pattern a bit and discovered that I should have thought through the hole sewing process before changing anything. Well, I just had to do some sewing by hand to fix it. The house is almost finished, I'll show photos later.

I also picked up a nice little box from the post office yesterday. I ordered some baking things from Bake It Pretty. I just have to make lots of cupcakes in the future :)

5 kommentarer:

  1. Så morsomt hus! Og dine muffins bruker å vere så fine at dei vel knapt kan bli finare, men kven veit med nytt bakeutstyr :)

    Gry

    SvarSlett
  2. Oh, I've been wanting to make an order from that same shop since it was in Etsy and announced the opnening, lol...
    Could you tell me how long took the package to arrive from the US? I have no bad postal service here but it isn't goodneither, lol...

    SvarSlett
  3. Det skal bli spennende å se det ferdige huset. Jeg for min del har aldri kommet på at det går an å SY et hus, men uvitenheten er stor!

    Baking hører heller ikke til mine kunster, så jeg blir alltid imponert over dem som får til fine kaker, kom ikke på at det går an å skaffe seg noe mer avansert utstyr enn det jeg har ;-)

    Jeg har en utfordring til deg på bloggen min, tror du har litt av hvert å fortelle om deg selv. Håper du tar den....

    SvarSlett
  4. Heisann, er på førjulstur til Ørsta men har ikkje møtt på så mange kjente :-) Skal bli spennende å sjå på huset når det blir ferdig ;-) Ha ei fortsatt flott adventstid.Take care

    klem Aashild

    SvarSlett
  5. Åtteåringen min har også lagt inn bestilling på husvesken, hun mener den må være perfekt til Polly Pocket..

    Jeg har en utfordring til deg i bloggen min - ikke en så veldig krevende en.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails