mandag 28. desember 2009

Huset

Litt seint ute med peparkakehuset i år. Eg fann ut at julaftaformiddag ikkje passar til husbygging, og ikkje dei første juledagane heller, så då skjedde det i går. Deiga står fint i kjøleskapet.

DSCF1817

Eg prøvde eit nytt mønster i år. Delvis eit eg har funne på nettet, men det var sjølvsagt for lite, så eg la til ein vinkel.

DSCF1820

Eg baka og sette ihop huset samtidig denne gongen.Eg var nemleg ikkje sikker på alle delane, så det var fint å kunne lage nye delar etterkvart som eg trengte det. Bomma litt på ein vegg og eit tak, nemleg.

DSCF1821

Og med vinkel på huset blir det opptil fleire kompliserte vinklar på taket. Her skulle ein ha vore ingeniør… Men eg triksa til med å kutte delane litt ekstra etter steiking.

DSCF1831

Minstebror tok jobben som overpyntemesterassistent, medan eg var melissprutesjef. Og sjølvsagt gløymde eg å pynte vindua på verandaen før eg limte på tak og gelender (og dei blei umogleg å rekke med melisposen)….

DSCF1837

I år blei det til ei forandring ikkje Non Stop-tak.

DSCF1840

Pappa ordna lys innandørs.

DSCF1842

Så då er det berre å flytte inn.

DSCF1839

I finally got round to making this years gingerbread house. I modified a pattern i found online, and made some extra complicated roof angles to make. Luckily i did the baking an assembling of the house at the same time – so I could make the parts as I needed them. Made a wall and a roof part too short at first…

My brother helped with the dacorating and my father mad a light to put inside the house. The rest of the family will help with the eating of the house in a few days time…

6 kommentarer:

  1. Nei men jøss for et flott hus! Så flink du er.

    SvarSlett
  2. Hmhm.. jag har ingengören här hemma, men hans pepparkakshus är långt undan så fint som ditt. Kul att du har fönsterrutor, knuser du också drops och har i innan du steker? Inte så ofta jag ser det, egentligen ett trix jag lärde i Schweiz..
    Tror du har det tjusigaste huset jag har sett iår :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint hus! Trur vi kunne trengt eit kurs... Vårt hus har alt rasa, hihi, så da knuste vi det likegodt. Trur kanskje platene skulle vore ein smule bedre steikt, dei var liksom mjuke før ein sette saman huset.

    Gryr

    SvarSlett
  4. Kjempeflott hus. Ser ut for at du klarer deg godt UTEN ingeniørexamen;)(kvinner kan) Du er flink!

    SvarSlett
  5. WOW..., for et fantastiks flott pepperkakehus... :O)

    Ønsker deg en fortsatt koselig julehøytid!

    SvarSlett
  6. Fantastisk! Jeg fikk ikke laget pepperkakehus i år, men så er visst ikke julen over helt enda. Jeg har i grunnen deig fra Ikea i kjøleskapet enda. Hm, jeg må en liten tur i tenkeboksen.

    Ha en fortsatt god juleferie!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails