tirsdag 24. juli 2012

Maleferie

Eg har ikkje vore så aktiv her i sommar, men eg har ikkje vore ute og reist. Det har vore den store malesommaren… Og når regnet har stoppa maling utandørs har eg svingt malarkosten inne.

No når det nærmar seg slutten på feiren (hulk) kan eg heldigvis sjå et eg har kome litt nedover på lista av ting som skal gjerast.

It's time to show you what I've been doing this summer. I have not been traveling, I have spent the summer in company of a paintbrush – outside and inside.

043

Veggane ute har fått seg eit etterlengta strøk med maling (har berre bittelitt igjen som de ser). Burde nok ha fått eit strøk til, men det spørs om eg får det til i år.

The outside walls got a much needed coat of paint. I only have a little bit left.

044

Terrassen har også fått ny beis.

I also stained the floor here.

045

Trappa har gått frå mørkebrun til kvit, veggane (øverst) har gått frå mørkegrønne til lys grå. (Før-bilde under her).

trappa-før

My staircase has gone from dark brown to white. The walls (top) has gone from dark green to light grey. (Before picture above).

047

Til og med undersida av trinna fekk nokre strøk. Resten av trappetrinna skal nok bli kvite seinare.

And I crawled under the stairs to paint under the steps too. I mostly managed to not get paint in my hair…

3 kommentarer:

  1. WOW, great job! You really lightened the place up with the white paint!

    SvarSlett
  2. quel beau travail !!! c'est magnifique

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært! Jeg maler også for harde livet. Mest utendørs, men skal male trappa inne også. Blir så deilig og fresht etterpå.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails