torsdag 5. juli 2012

"Pote Pæt"

Eg har eit par nevøar som er ganske hekta på Postman Pat.

Svigerinna mi fann eit bilde av ein strikka Postman Pat ein stad og hinta ganske forsiktig om at ein slik hadde nokon blitt glad for å få…

I have two small nephews who loves Postman Pat. My sister-in-law found this photo of a knitted Postman doll and hinted to me that someone would be very happy to get this…

postman_pat

Mønsteret var laga av Alan Dart, men stod i eit engelsk strikkeblad for lenge sidan, og var absolutt ikkje i salg no lenger… Men eg har svart belte i søking, og fann via Ravelry ei dame i England som solgte gamle strikkemønster. Og jammen hadde ho ikkje Postman Pat mønsteret også! Nokre dagar seinare låg det postkassa mi. Dette internettet er jammen praktisk!

The pattern is made by Alan Dart, but was published a long time ago and was not for sale now… But I used my searching skills, and was able to find a lady in UK who sold old knitting patterns. And she had this pattern too! A few days later it was in my mail box.

007

Dokka er sett saman av ca 21 ulike delar. Kvar del tar ikkje lang tid å strikke og er ikkje vanskeleg å lage, det som tek tid er å sy saman alt…

The doll is made up of ca 20 different pieces. They're not dificult to knit and they don't take long to make. But it does take some time to sew the pieces together…

001

Her er eg nesten ferdig…

Allmost done here…

010

011

Brillene laga eg på ein eigen måte. Etter oppskrifta skulle dei heklast og stivast, men eg synest ikkje det vart fast nok. Så  eg laga dei i ståltråd og snurra/limte tråd rundt.

I made the glasses my own way. I used wire and glued yarn around the wire.

013b

Første nevø har blitt Postman Pat-eigar, no må eg berre få laga ein Pat til før neste nevø kjem heim får Kreta…

Nephew #1 has got his doll, now I have to make a new doll for nephew #2.

12 kommentarer:

  1. Ooooooo, Pat is so cute! My son loves too! I'm love it!!!

    SvarSlett
  2. Så flott den var! Den blir nok populær ja!

    SvarSlett
  3. Wow, that is fabulous! Great job!!!

    SvarSlett
  4. Dette kaller jeg avansert strikking! Imponerende :)

    SvarSlett
  5. Wow! You are amazing! I love reading your blog and seeing the amazing things you create!!

    SvarSlett
  6. Så utrolig kul!! Vil tro mottakeren blir strålende fornøyd :))

    SvarSlett
  7. Knallfin "Pote Pæt"! Tenker mottakeren blir kjempefornøyd! Ingen sak når man har en så flink tante :)

    SvarSlett
  8. Haha! Knalltøff! *ta av seg hatten*

    SvarSlett
  9. Himmel og hav - han ligner jo på en prikk på den "ekte" Postmann Pat! Jeg er også ganske hekta på ham - har sett filmene ca en million ganger da barna var små, og koste meg glugg i hjel. Alan Dart lager noen flotte oppskrifter.
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  10. Virkelig flott.
    Fint og jevnt du strikker.
    GOd sommer Klem Tone

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails