onsdag 19. september 2012

På veggen

Eg har samla på bilder og rammer ei stund. Nokre gamle rammer har fått ny farge også. Men så har samlinga stått her ei stund og venta på at eg skal bestemme meg. Nokre bilder har kome opp på veggane her og der, men veggen i stova der dei fleste trykka skulle henge har eg vegra meg ein smule for å begynne på… Tenk om eg ombestemmer meg!

DSCF4786

Men no i helga fann eg ut at det var på tide å slå nokre hol i veggen…

snart på veggen

Prøvelegging på golvet først…

prints

Hurra! Endeleg er det gjort!

------

I've been collecting prints, pictures and frames for a while. But for a long time they have just been standing there. It is hard to decide where and how to hange them on the walls. Especially the wall in my living room where I planned put most of my prints. What if I changed my mind…

But this weekend I decided it was time to just do it. I tried it out on the floor first.

Fells good to finally have done it. And I like the look of the prints in their different frames.

8 kommentarer:

  1. Love, love, love it!!

    SvarSlett
  2. they are very very pretty...ı like them much:))

    SvarSlett
  3. Wauw Wauw jeg er stum af beundring.

    Kh

    Ulla

    SvarSlett
  4. Der hang de godt.Bilder gjør seg godt i flokk.
    Klem

    SvarSlett
  5. Åh, takk for inspirasjon! Jeg har også en mengde bilder/prints liggende, som jeg vil ha opp på veggen. I ei gruppe, sånn som du har gjort her. Kvier meg for å sette igang, er redd for at jeg ikke klarer å henge det opp pent. Men må vel bare sette igang... (mangler ramme på noen bilder, må vel fikse det først...) Kom inn hit via Ellen Sand, fin blogg du har!

    SvarSlett
  6. I am so inspired! I have a pile of pictures and I have been trying to decide if I should go all black frames, all silver frames . . . but I LOVE the hodge-podge variations that you have. It's beautiful.

    SvarSlett
  7. Det ble utrolig kult! Likte hvor tett de hang, da ble det så god helhet! :-) takk for inspirasjon :-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails